آرد سویا گلها مقدار 200 گرم
جهت خرید این محصول کلیک کنید

آرد سویا گلها مقدار 200 گرم

نقد و بررسی تخصصیآرد سویا گلها مقدار 200 گرم

در مورد این محصول

سویا سرشار از ویتامین B و مقدار زیادی ویتامین C، D، E و K است که به دلیل داشتن پروتئین فراوان، در کشور‌های فقیر به‌عنوان گوشت مصرف می‌شود. سویا به دلیل داشتن قند و نشاسته کم، برای افرادی که به بیماری قند مبتلا هستند بسیار مفید است و می‌تواند میزان چربی بدن را کاهش دهد. این ماده‌ی مغذی خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش می‌دهد و درمان سرطان را سرعت می‌بخشد. سویا می‌تواند در مواقع ضروری به کمک شما بیاید و تب را قطع کند و اگر کودکان علاقه‌ای به خوردن غذا ندارند، می‌تواند اشتها‌ی آن‌ها را تحریک کند.

کارخانه محصولات غذایی «گلها» از سال‌ها پیش فعالیت خود را بصورت کاملاً سنتی در زمینه ادویه‌جات آغاز کرد و سپس در طی سالیان با توسعه فضای سالن‌های تولید و انبارها و افزایش دستگاه‌ها و ماشین آلات مدرن اقدام به اخذ پروانه‌های ساخت مختلف کرده است. و در حال حاضر در زمینه انواع نمک تصفیه و تبلور مجدد یددار ، ادویه جات و چاشنی‌ها ، انواع آرد و پودر کیک ، انواع حبوبات و غلات ، خشکبار و سبزیجات خشک‌ ، پودرهای ژله و مکمل های غذایی و‌… فعالیت دارد. شایان ذکر است محصولات غذائی گلها دارای انواع مجوزهای قانونی تولید و استاندارد‌های ملی و بین‌المللی است و از افتخارات این مجموعه افزایش روزافزون کیفیت و کمیت محصولات به موازات یکدیگر است. این موارد در کنار فروش بالای محصولات این برند، آن را به انتخابی مناسب برای مصرف کنندگان تبدیل کرده است.

اگر می‌خواهید تغذیه درست داشته باشید، باید میان گروه‌های غذایی اصلی تعادل ایجاد کنید. این تعادل در هرم غذایی (Food Pyramid) به خوبی مشخص است. غذایی که می‌خورید در یکی از گروه‌‌های این هرم جای می‌گیرد: گروه نان و غلات، میوه‌ها و سبزیجات، گوشت و تخم مرغ و پروتئین‌های گیاهی، چربی و شیرینی‌جات. هیچ گروهی را نمی‌توان جایگزین گروه دیگر کرد و همه این گروه‌ها برای بدن لازم هستند. درست مانند شکل هرم، هرچقدر بالاتر بروید باید از مصرف روزانه این مواد کم شود. با رعایت این هرم غذایی هم سالم‌تر غذا می‌خورید و هم دچار سوء تغذیه یا اضافه وزن نمی‌شوید.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

مشخصات

  • وزن
    200 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    15.5 × 4 × 10 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    213 گرم
  • شماره پروانه بهداشت
    22/10868
  • سایر توضیحات
    موارد مصرف: - تهیه انواع نان - شیرینی - بیسکوییت - کیک - کتلت - ارزش غذایی در هر 35 گرم: - انرژی: 389 کیلوکالری - قند: 4.44 گرم - چربی: 0.45 گرم - فاقد نمک و اسیدهای چرب ترانس