آرد جو دوسر رویسا  - 1000 گرمی
جهت خرید این محصول کلیک کنید

آرد جو دوسر رویسا  - 1000 گرمی

نقد و بررسی تخصصیآرد جو دوسر رویسا  – 1000 گرمی

جو دوسر یکی از محبوب‌ترین غلات در سراسر جهان است که از عصر برنز برای انسان شناخته شده است، اغلب در مناطق معتدل و نواحی خنک‌تر و مرطوب همچون اروپا و آمریکای شمالی می‌روید و به صورت‌های مختلف از جمله جو دوسر پرک و بلغور جو دوسر و آرد جو دوسر مصرف می‌شود. از جمله خواص جو دوسر می‌توان به سلامت قلب، لاغری، سلامت کودکان، دیابت، درمان پوکی استخوان، بهبود خواب، بهبود گوارش، افزایش انرژی و سلامت پوست و مو اشاره کرد.

طبع جو دوسر معتدل است و برای دارندگان هر چهار گروه خونی مفید است. با استفاده از جو دوسر می توان صبحانه، میان وعده، شیرینی و غذاهای لذیذی تهیه کرد. جو دوسر صبحانه ای مناسب و مقوی است. یک فنجان کوچک جو دوسر پخته شده شامل ۱۵۰ کالری، چهار گرم فیبر و شش گرم پروتئین است. این ماده ی مقوی همچنین حاوی منیزیم، فسفر، روی، منگنز، سلنیوم، و آهن می باشد.
جو دوسر فاقد گلوتن است. گلوتن، ماده ای است که در گندم و فرآورده‌های آن یافت می‌شود که برای دستگاه گوارش بسیار مضر است. آرد جو دوسر بهترین جایگزین گندم است و هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی‌کند.

مجموعه رویسا با بیش از ربع قرن سابقه درخشان به عنوان یکی از اولین و برترین تولیدکننده‌های محصولات ارگانیک، مواد اولیه گرانولی و پودری در سطح کشور، بهترین و باکیفیت ترین محصولات را بصورت بی‌واسطه و با نازلترین قیمت ارائه می‌دهد.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

مشخصات

  • وزن
    1000 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    29x20x5 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    1030 گرم
  • شماره پروانه بهداشت
    18/10614