آبلیمو حسنی - 420 گرم
جهت خرید این محصول کلیک کنید

آبلیمو حسنی - 420 گرم

نقد و بررسی تخصصیآبلیمو حسنی – 420 گرم

آبلیمو

لیمو خواص درمای زیادی دارد که می‌توان به افزایش دید، ویتامین‌هایی نظیر منیزیم، پتاسیم و …، سرفه و بهبود درد شکم اشاره کرد. اگر به میوه لیمو دسترسی ندارید آبلیمو یکی از این گزینه‌هاست. برای انواع سالادها یا غذاها طعم آبلیمو به‌همراه آن باعث خوش‌مزه شدن غذا می‌شود.  آبلیمو حسنی – 420 گرم هم یکی از انواع طعم‌دهنده‌هاست که با بسته‌بندی مناسب می‌تواند به‌شما کمک کند وقتی لیموترش تازه ندارید، غذا و سالاد خود را مزه ‌دار کنید. لیمو دارای املاح و ترکیبات زیادی همچون ویتامین C، کلسیم، منیزیم و .. است که ایمنی بدن را تقویت کرده و با بیماری‌ها مقابله می‌کند. همچنین ار از بوی بد دهان رج می‌برید، آبلیمو می‌تواند داروی مناسبی برای این موضوع باشد، کافیست کمی آبلیمو را در دهان و بین تمامی دندان‌هایتان بچرخانید تا کلیه باکتری‌هایی که برای دهان و دندان مضر هستند از بین بروند.

برند حسنی

با بیش از 30 سال فعالیت در صنعت غذا یکی از پایه گذاران و پیشکسوتان این صنعت است. پرسنل با تجربه این واحد همواره با بهره‌گیری از ذائقه های مختلف در گسترش و تنوع تولید و نوآوری موفقیت هایی کسب نموده است که  دراین راستا ارسال محصولات به کشور های مختلف و رضایت مشتریان داخی و خارجی ثمر آن است.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

مشخصات

  • حجم
    420 میلی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    2000 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    26 × 14 × 8 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت
    2343/ظ/16
  • سایر توضیحات
    ارزش غذایی محصول در 5 میلی لیتر : انرژی : 1 کیلوکالری قند : 0.11 گرم چربی : 0.001 گرم نمک : 0 گرم اسیدهای چرب ترانس : 0 گرم